Vakna av en voice

Den här awesome bebisen jag klämde ut i augusti förra året har överträffat en massa saker. Den sover om nätterna. Jag menar verkligen sover. Han vaknar oftast bara en gång (nånstans vid 03-tiden) och vill ha mat, sen somnar han om och sover till sex-ish. Men. Då går han och lägger sig vid 7-ish på kvällarna. Men igår blev det att jag provade att lägga honom redan vid 6 och då kommer det surt efter. Nu är vi uppe klockan fem och håller hov. 

Jag menar. Ungen är ju glad när han vaknar så vi har ju inte direkt tråkigt. Men tröttheten. Själv ramlade jag i säng vid tjugotretiden liksom. Mycket nybörjarmisstag. 

Så. Bring on thursday. 


Kommentera

