Om fjäsk

I fredags köpte jag en liten söt bäbismössa och en jättesöt body till förskolepedagogen som ska gå på föräldraledighet idag. Imorse kom hon och kramade om mig och var så tacksam och tyckte de var jättefina. Älskar att göra folk glada. Det borde jag göra oftare. Note to self.

Alltså. Jag ÄLSKAR att köpa söta mössor. Och till bäbisar. OH MY GOD. Önskar det fanns hälften så många söta mössor till oss vuxna.

Oh, btw. Jag slängde laddsladden till ”telesonen” (Eddan quote) i väggen i fredags när operationssåret sprack upp på grund av jävliga irriterad på att den inte laddade och kan härmed nu inte ladda ALLS. Mycket smart tjej dennnahär. Har beställt en chockrosa sladd på inrådan av bror. Får se när den kommer. Tills dess detoxar jag mig från instagram och annat. Ses hörni!


Kommentera

