en halv teleson

alltså. det är klart det var mitt fel att skiten ramlade i backen och sprack. men det var faktiskt bäbisen som höll i den när det skedde. så rent tekniskt sett är det ju hans fel. men kvarstår problem. telefonen har en sprucken skärm och det splittrar typ upp glas ur den om jag försöker röra den. hence. jag måste uppdatera min mobilpark. vad ska jag ha? funderar nämligen att *slå på stora bongotrumman* köpa en EGEN som inte jobbet äger. vill bli mer självständig med mera. så. hit me with your best shoots! 


Kommentera

