Det finns ett hus därute…

Jag har bara inte hittat det ännu. Men jakten har intensifierats sedan jag i helgen var på fyraårskalas hemma hos en barndomsvän och hon såklart bor i ett mindre chatå och har en stor gräsmatta där hon kan skicka ut ungarna när de går henne på nerverna eller när de bara behöver rastas. Och alltså. Mina bin. Jag måste bara ha bin. Och hallonbuskar. Och massor av tid och ork att ta hand om dem och de många barnen (som ju såklart kommer att bli fler eftersom jag kommer att ha så mycket ork när jag flyttar till hus) och allt kommer att bli storstilat och underbart och och och alldeles underbart. 

Vad tror ni? Det finns många billiga hus i de småländska skogarna. Där kan man bo? 


2 thoughts on “Det finns ett hus därute…

Kommentera

