Det snurrar runt

Detta att vi letade hus. Vi har tagit lite avbrott i det hela. Det är liksom lite annat som händer just nu. Kan inte riktigt prata om det. Kan inte riktigt blogga om det riktigt just nu. För det snurrar. Och jag vet varken in eller ut. Men det är framtiden. Och det är positivt och det är negativt och det är uppochnervända världen. Och det är så mycket som jag inte vet just nu. Och jag dricker kaffe och blir helt uppe i varv och ringer samtal och får samtal och hinner inte med att andas knappt. Sitter uppe halva nätterna och skriver. Skickar mail. Vänder upp och ner på mig själv. Ut och in. Tömmer och fyller. Allt på en enda gång. Hej livet. JAG ÄLSKAR DIG! (obs. ej ironi)  


2 thoughts on “Det snurrar runt

  1. Men herreminje vilket teaser-inlägg😉 Ser fram emot att få höra om de spännande planerna när det kan tänkas bli läge! All lycka till med beslut osv, låter som att det kanske kommer krävas sådana?

    Ja livet är bra fint ändå, med alla sina krokar och nycker.

    1. Ja i sinom tid kommer det kanske upp här🙂 Deet är mycket beslut och framtidsplaner och vadgörvinudå osv. Men väldigt positivt också mitt i alla jobbiga besked.

Kommentera

