And it goes a little bit something like…

Vi bokade en femveckors till Los Angeles. 

Ni vet sådär härligt spontan en kan vara när en inte har något jobb att komma tillbaka till och har två barn som inte lämnat blöjstadiet. 

Vi åker den 25 augusti och kommer hem i slutet av september. Alltså helt i slutet. Typ sista dagen. 

Det betyder att jag kommer att ha tillbringat både min trettioårsdag och min trettiofjärdeårsdag i USA. Vi ska hyra en stor bil eftersom det ju är det enda vettiga sättet att ta sig runt den där stan och vi ska uppleva massor. Och bränna pengar vi inte har. Och när jag kommer tillbaka i oktober ska jag kamma mig, klippa av dreadsen, klä mig i kavaj istället för solblekta shorts och skaffa mig ett jobb. Ungefär. 

California, here we come!!!

 


2 thoughts on “And it goes a little bit something like…

Kommentera

