PT

Nu orkar/hinner jag ju inte blogga så långt nuförtiden men en sak måste jag bara säga. Min PT. Sån jävla wonderkvinna. Nu ba går jag och tänker på magstöd och hålla barnvagnen med raka handleder mest hela tiden. När jag inte sitter och kutar rygg med en sovande bäbis i BabyBjörnen. Ska sälja BabyBjörnen och skaffa sån ErgoBaby som tydligen ska vara bättre för krumpryggar.

Sen tänker jag på vår skidresa också. Både mamma och svärmor kommer med som barnvakter/sällskap. Alltså. Win.

Ps. Om en skulle skapa en sån däringa tagg som heter träning och go all in på träningsblogg?


2 thoughts on “PT

Kommentera

