BloggerBootCamp 2014 mm

Hej världen!

NU är det nytt år. Bort med det gamla, in med det nya. Det förra året avslutades med en massa förkylning och kräksjuka, så det stryker vi streck över. Nu skriver vi 2014. Hej hej fina nya år. Förvisso sov jag typ bort tolvslaget ihop med barnen men jag satt ändå uppe och nattammade Iska och tittade ut över en skånsk mylla, med massor av raketer och fyrverkerier. Eddan fick massa nya kompisar i sina sysslingar som han inte lekt med förut, och han växte flera centimeter och månader när han blev meddragen i kuddkrigsleken på andra våningen. Hans nya bästis är åtta år, heter Erik och bor i Göteborg.

Dagen efter släpptes biljetterna till BloggerBootCamp 2014. Jag gör som LaLinda och lägger upp mitt schema på bloggen:
Klockan 09:00:
Drömkroppen på 8 veckor (workshop)
Klockan 10:30:
Intensify with Casall HIT
Klockan 11:45:
Walking bad
Klockan 14:00:
Varje steg räknas (workshop)
Klockan 15:30:
WörkOutBox
Klockan 16:45:
Flow and Grace

JAG KOMMER ATT DÖ. Så är det bara. När jag träffade Lofsan idag för första PT-passet efter julledigheten insåg jag hur snabbt träning försvinner ur kroppen. Jag försökte mig på att öka tempot för en liten ”joggingrunda” igår kväll. ALLTSÅ. Mängden kiss som rann utefter mina ben eller? Innan jul (och alla sjukor och allmän lathet) tyckte jag att jag var något positivt på spåren, jag tyckte det började kännas hoppfullt down under så att säga. Igår kväll, not so much. Så. Nu är det snippgympa deluxe framöver. Inga undanflykter.

Så. Vad har mer hänt?

Vi har köpt en bil. En volvo. Vi är mycket lyckliga. Slipper leva med en råttuppäten audi.

Vi har nyårslöftat varandra att äta mindre kött.

Jag har nyårslöftat mig själv (igen) att rensa i skåpen (badrummet, köket, garderober mm).

Nu vaknar barnet.


5 thoughts on “BloggerBootCamp 2014 mm

Kommentera

