Sitter på min bak

Asså. Vägrar resa mig på grund av 1) jag hemnetknarkar och 2) hilarious sitter och streamar fotboll. Om han sitter sitter jag.

Och vet ni. Det lutar åt att vi flyttar in i radhus/parhus. Alltså. Det är det enda vi knarkar nu. Radhus efter radhus efter radhus. Och de går åt som smör i solsken. Senast idag var det ett som blev sålt innan visning. Vi hade tänkt gå på söndag. Å så går de och säljer det innan visning. Va?

I helgen ska vi åka ner med möblemang till Arkösund. För att vi har tydligen inte plats för allt vårt bös i förrådet. Herreminje. Det är galet. Vi behöver nog det däringa radhuset. Pronto!

Och efter gårdagens massa fina kommentarer. Ni är så himla fina allihopa. Så himla bra och jag blir tårig i ögat. Idag har varit en mycket bättre dag. Vi har varit ute och gått en massa, jag och barnet. Det kallar jag medicin. Och så spelade jag gitarr på förmiddagen. För föräldralediga. Det var roligt. Men nu har jag såriga fingrar. På grund av är fruktansvärt otränad på gitarr. De (Hilarious och finaste Petrus) hade sagt åt mig att inte erkänna hur lite gitarr jag spelat. Så jag sa inget. Och det första vi skulle göra var att stämma våra gitarrer. Jag ba *heee**låter eddan pilla på strängarna så ej blir beskylld för att ej kunna*. Sen kommer läraren fram och säger att det låter konstigt. Och jag ba *räcker över gitarren utan att avslöja med en min att jag inte kan stämma gitarren*. Jag mycket smart eh?

I alla fall.

Nu äre kvällen och Sverige spelar 4-4 mot Tyskland. Så jävla otippat.

Posted in Hus

2 thoughts on “Sitter på min bak

  1. Radhus är grejen🙂 Visst känns det lite som att vi egentligen bor helt perfekt å aldrig vill flytta. Fast så ställer en in sig på nåt helt annat å då känns det plötsligt som att vi bor jättedåligt å att det där andra är det enda rätta…🙂

Kommentera

